speedgame
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Rólam
 
Menü
 
Linkek
 
Üdvözlés

Köszi hogy elláttogatál remélem még visszajösz!:)

 
Szavazás
Neked tetszik az új sims2 kegészitő?

Nagyon szuper!
Nagyon
Elmegy
Rossz
Szar!!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Gta 3

Gta 3

gloss  2006.01.11. 17:05

gta 3 végigjátszása

Grand Theft Auto 3

 

Múlt havi ígéretünkhöz híven itt a megahosszú és részletes végigjátszás: minden, amit valaha tudni akartál a GTA3-ról, de sosem merted megkérdezni…

 

PORTLAND

 

Bemelegítés: Give me liberty

 

Nagyon egyszerű dolgunk lesz, csak el kell fuvaroznunk ex-rabtársunkat, 8-Ballt (hm, honnan kaphatta a nevét?) a radaron pöttyel jelzett helyszínre, ott is a világító kék körbe (az ilyen körök jelzik majd a fontos helyeket). Innentől ez lesz a portlandi garázsunk és főhadiszállásunk, itt tudunk állást menteni és a kocsinkat biztonságosan leparkolni. Hurrá.

 

Luigi 1: Luigi’s Girls ($1500)

 

Luigi Gatorelli az első maffiafőnök, akivel kapcsolatba kerülünk. Kezdésnek nem túl nehéz feladatot ad: lopjunk egy autót, és hozzuk el neki a kórház előtt álldogáló csajt, Mistyt. Jegyezzük meg a Misty feje fölött éktelenkedő kék bigyót, ez fogja innentől jelezni a fontos embereket.

 

Luigi 2: Don’t SPANK ma bitch up ($4000)

 

Luigi köreit zavarja a kikötőben ténykedő drogdíler, aki nyilvánvaló módon a Család ellenségeinek dolgozik, megbíz hát minket, hogy lássuk el a baját. A művelethez egy baseball-ütőt kapunk, de nem kell feltétlenül összepiszkolnunk a kezünket, elég, ha a helyszínre robogva (a játék ismét csak a radaron jelzi a pozícióját) vidáman elütjük a fazont, majd áthajtunk rajta még egyszer-kétszer, a lényeg, hogy ne hagyjuk feltápászkodni a földről, mert fegyvere van. Ha kimúlt, vegyük kölcsön a kocsiját, vigyük el a Pay ’n’ Spray műhelybe (jól jegyezzük meg a helyét, sokszor lesz szükségünk a szolgáltatásaikra: egyrészt helyrepofozzák a sérült járgányunkat, másrészt törlik a rendőrségi körözést potom ezer dollárért). Az átfestett kocsit parkoljuk le a térképen megjelölt helyen, és készen is vagyunk.

 

Luigi 3: Drive Misty for me ($1000)

 

Újabb laza küldetés, robogjunk Hepburn Heightsbe, vegyük fel Mistyt (ha nem akar előkerülni, dudáljunk neki a Shifttel), és vigyük el Joey Leone garázsába. Innentől Joey is elkezd feladatokat osztogatni, illetve a garázs előtti telefonon bejelentkezik még egy megbízó, Marty Chonk.

 

Luigi 4: Pump action pimp ($4000)

 

Végre egy keményebb feladat: a Család riválisának, a Diablos bandának prominens képviselőit kell felpofoznunk szigorúan pedagógiai célzattal, nehogy elszemtelenedjenek. Célszerszámként az Ammunition fegyverbolt mögötti udvaron kapunk egy pisztolyt. A srácok eltéveszthetetlen, lángokkal díszített fekete kocsiban furikáznak, könnyű őket megtalálni. A bunyót illetően a legjobb, ha szerzünk valami masszív járgányt (mondjuk egy csőrös kamion jó lesz), és útról leszorítósdi-lökdösődősdit játszunk velük, míg a kocsijuk lángot nem kap, a robbanás túlélőit pedig lelövöldözzük. Esetleg szerezzünk valami komolyabb fegyvert, konkrétan shotgunt, és játsszunk futóvad-lövészetet, az eredmény ugyanaz: robbanás, majd a túlélők eltakarítása. Ha megvagyunk, a fegyverboltban a pisztoly megjelenik a megvásárolható fegyverek között.

 

Luigi 5: The fuzz ball ($4000)

 

Egy kis kedveskedés a rend megfáradt őreinek... a rendőrbálra kell hmmm... társalkodó hölgyeket szállítanunk, hogy a hálás zsaruk továbbra se érdeklődjenek túl élénken Luigi ügyletei iránt. Legalább négy lányt kell leszállítanunk a térképen jelölt nyolcból a sikerhez a szűkös időlimit alatt. Ez nem lesz nehéz, ha legalább négyszemélyes autót lopunk hozzá (így elég kétszer fordulnunk), és nem gázolunk halálra egyetlen csajt sem nagy igyekezetünkben. Maximalisták lophatnak a feladathoz iskolabuszt a trentoni állomásról, és akár mind a nyolc hölgyet elfuvarozhatják egy menettel...

 

Joey 1: Mike „Lips” last lunch ($10000)

 

Joey egyik riválisát, Mike Forellit kell eltennünk láb alól igazán kifinomult, echte maffiózó-stílusban. Mielőtt bemegyünk Joey-hoz felvenni a küldetést, szerezzünk valami gyors autót, mert ahogy kiadja a feladatot, már ketyeg is az óra: hat percünk van a műveletre. Először is száguldjunk a St. Marks Bistróhoz, ahol Mike épp’ élete utolsó ebédjét fogyasztja. Kössük el az autóját, és robogjunk vele 8-Ball haverunk főhadiszállására, Harwoodba. 8-Ball beszerel egy jópofa bombát az autóba, amellyel manőverezzünk vissza az étterem parkolójába (ha útközben megtörtük volna, ugorjunk be a Pay ’n’ Spray-be, mert Mike azonnal észreveszi, ha csak egy karcolás is van a kocsin, és buktuk a bulit). Parkoljunk be pontosan (!) arra a helyre, ahonnan elkötöttük az autót, élesítsük a bombát, majd lépjünk le, és figyeljük vigyorogva, ahogy Mike a pokolra száll egy „itt addig ehetsz, amíg felrobbansz” feliratú reklámtábla előtt...

 

Joey 2: Farewell „Chunky” Lee Chong ($10000)

 

Joey-nak megint nem tetszik az egyik konkurens gengszter, ezúttal egy kínai maffiózótól, a Triádok egyik kisfőnökétől kell megszabadítanunk a világot. A halálraítélt sárga srác – minő meglepetés! – a kínai negyedben rontja a levegőt, de sajnos olyan helyen, ahová autóval nem tudunk bemenni, így a Carmageddon-típusú ügyintézés ezúttal kizárt. Fogjunk pisztolyt, és közelítsük meg a területet, majd kezdjük el módszeresen halomra lőni a kék overallos Triádokat (a jobb egérgombbal választjuk ki őket a tömegből automatikusan). Lesz is nagy riadalom azon nyomban, Chunky pedig menekülőre fogja a dolgot, szaladjunk utána serényen, és lőjük le, mielőtt autóba száll (ha sikerül neki, még mindig elkaphatjuk, ha gyorsan szerzünk mi is kocsit). Elegánsabb megoldás, ha az akció előtt a kínai piac két végében álló két Perennialt (ezek egyikével fog Chunky menekülni) kezelésbe vesszük, egyenként ellopjuk, és 8-Ball műhelyében bombát szereltetünk rá, majd visszaállunk velük a helyükre. Ilyen előkészületek után csak lövöldözni kell kicsit a piacon, közben dúdolgathatjuk magunkban a Tankcsapdától, hogyaszondja „...attól nem érzed magad jobban, ha a kocsidban bomba robban...”

 

Joey 3: Van heist ($20000)

 

Főnökünk egyre rázósabb akciókat bíz ránk, most egy pénzszállító páncélautó kirablása van soron. Fegyverrel ne is kísérletezzünk, golyóálló a drága. Nincs más hátra, szerezni kell valami strapabíró járgányt (ajánlott valamilyen teherautó vagy kamion), és addig birkózni a páncélautóval a forgalomban, míg le nem robban annyira, hogy megáll, és a személyzetet rövid úton eliminálva átvehetjük a volánt. A gond csak annyi, hogy amint először nekikoccanunk a pénzszállítónak, kapunk egy egycsillagos körözést, és amint a felére levertük a páncélját, kettest. A nagy kavarodásban könnyen elcsaphatunk pár zsarut is, és így nagyon magasra szökhet a riadó szintje, próbáljuk hát a Pay ’n’ Spray-t útba ejteni az akció során. Ha megvan a páncélautó, juttassuk el a portlandi dokkokban a radaron jelölt garázsba, és nyertünk is... (Innentől élnek egyébként El Burro küldetései.)

 

Joey 4: Cipriani’s chauffeur ($3000)

 

Újabb jómadárral ismerkedhetünk meg Toni Cipriani személyében (szinkronhangja Michael Madsen!). feladatunk egyszerűnek tűnik: vigyük el Tonit a mamája étterméhez St. Marksba. Emberünk azonban kitalálja, hogy előtte dolga van a kínai negyedben Wong Mosodájánál, „kölcsön akar kérni” egy kis pénzt a tulajtól. A védelmi pénz begyűjtése azonban nem jön össze, hamarosan négy Triád-taggal a nyomában szalad ki a mosodából. Lövöldözzük le a sárgákat, vagy óvatosan, Tonira vigyázva gázoljuk el őket, majd fuvarozzuk a srácot a mamája szoknyájához... (Innentől az UZI megvásárolható a fegyverboltban, gyorsan ruházzunk is be egyre!)

 

Joey 5: Dead skunk in the trunk ($10000)

 

Újabb rutinfeladatnak induló, de hamarosan felforrósodó ügy: egy autót kell felvennünk, majd elszállítanunk a zúzdába. Ha elfurikázunk a kocsiért a Joe’s Diner étteremhez, már látjuk a baj okozóit, a nemrég kinyírt Mike Forelli bosszúra szomjazó testvérkéit. Két fivér – két autó, játszhatunk velük autós üldözést, miközben gyakoroljuk az UZI nagyszerű képességét, az autóból menet közben lövöldözést. A zúzda helyét jegyezzük meg, később is fogunk még erre járni. Ha Forelliék kicsinálása nagyon nem megy, dolgozzunk kicsit előre, szerezzünk gránátot vagy Molotov-koktélt, aztán mielőtt begurulunk a parkolóba, kerüljük meg az éttermet, ugráljunk fel a tetejére, és kínáljuk meg vele a testvéreket.

 

Joey 6: The getaway ($30000)

 

Hohó, igazi bankrablás van készülőben, amelynek során mi a srácokat a helyszínről elszállító sofőr szerepét kapjuk. Szerezzünk egy jó gyors négyajtós kocsit (a Patriot például megfelel), majd hajtsunk St. Marksba, és vegyük fel a bankrabló haverjainkat (dudáljunk, akkor előjönnek). Guruljunk el a kínai negyedben a bankhoz, és álljunk be a kék körbe, lehetőleg úgy, hogy az autó észak felé nézzen, ahol a sikátorban a csillag powerup van. A sikeres balhé után rögtön hármasszintű riadót kapunk a nyakunkba helikopterrel, úttorlaszokkal, ezért jó, ha rögtön a gázba taposunk, felvesszük a csillagot (enyhítve kicsit az üldözés hevességén), aztán jöhet a bújócska annyi nehezítéssel, hogy nem tudunk autót váltani, ha leamortizálódott volna. Száguldjunk a radaron rózsaszín pöttyel jelölt célunk felé, közben, ha gáz van, ugorjunk be a Pay ’n’ Spray-be, vagy ejtsünk útba újabb csillag-powerupokat (jól jön, ha eddigre a rendőr-küldetésekkel szereztünk a garázsunkba is egyet-kettőt).

 

Toni 1: Taking out the Laundry ($20000)

 

Toni barátunk a szívére vette a múltkori kis incidenst a Triádokkal, és megbíz, hogy válaszul robbantsuk fel Mr. Wong három furgonját (a radaron piros pöttyel jelöltek azok). Segítségül kapunk néhány gránátot, amelyeket 8-Ball műhelyénél vehetünk át. Nem muszáj használnunk őket, sőt, jó is, ha sikerül megspórolni párat ínséges időkre. A furgonirtás módja szabadon választott, lehet felöklelni-felborítani azokat valami masszívabb járgánnyal, shotgunnal lőni, amíg fel nem robban, beszorítani valahová, majd ellopni, és a zúzdába vinni...

 

Toni 2: The pick-up ($10000)

 

Toni újra megkísérli felvenni a védelmi pénzt a mosodából, de ezúttal előrelátóan minket küld érte... A bunyó ezúttal sem marad el, készüljünk rá alaposan az akcióra: maximális életerő és páncél, valamint strapabíró autó melegen ajánlott. Ha felkaptuk a pénzes táskát, jönnek is a kínaiak, akik annyian vannak... hm, mint a kínaiak. Iszkoljunk a kocsihoz, majd kapcsoljunk Carmageddon üzemmódba, és tapossunk el mindenkit, aki elénk kerül. A mosodától kifelé vezető sikátorba csak akkor menjünk be, ha már a Triádok nagyját elintéztük, a kijáratot ugyanis valami jótét lélek elállta egy teherautóval, és nehéz lesz úgy átvágni magunkat rajta, hogy közben kilószámra kapjuk az ólmot a hátunkba. Az akadályon egyébként gránát, Molotov-koktél, vagy szorgos lövöldözés segít át. Ha átjutottunk, guruljunk vissza Tonihoz a megérdemelt jutalomért.

 

Toni 3: Salvatore called a meeting ($15000)

 

Salvatore Leone, a Család feje maffia-nagygyűlést hívott össze, ahová el kell szállítanunk mindhárom eddigi munkaadónkat, Luigit, Joey-t és Tonit. Az ünnepi alkalomhoz illően gyönyörű limuzint kapunk a feladatra, amelyet Joey garázsánál vehetünk át, autószerelő cimboránk (haha) pedig rögtön be is száll mellénk. Luigit a szokásos helyen, a piros lámpás negyedben vehetjük fel (dudáljunk neki), Tonival viszont megint gáz lesz. Guruljunk el St. Marksba, és álljunk be úgy a kék körbe, hogy azzal a sikátorral legyünk szemben, ahol a Toyz furgon parkol. Nagy levegő, duda, Toni beszáll, és elszabadul a pokol, kedves triád ismerőseink furgonokkal özönlenek minden irányból – kivéve azt az egyet, amelyet az imént becéloztunk. Az üldözés a lomha limuzinnal nem lesz egyszerű, a sikátor után vegyünk két bal kanyart, majd húzzunk be a keskeny utcába, amelyik Toniék házától délre van, így az üldözőink nem tudnak oldalba kapni. Ha felkaptattunk a dombra Salvatore klubjához, kiderül, hogy az utunkat két újabb furgon állja el, de ha ügyesek vagyunk, éppen át tudunk csusszanni a lépcső és az első furgon hátsó fele között, keresztül pár szerencsétlen sárgán. Most már csak a garázsba kell bemanővereznünk, és készen is vagyunk. Mostantól maga a Don, az öreg Salvatore is ad feladatokat.

 

Salvatore 1: Chaperone ($10000)

 

Újabb csajozós küldetés, Mariára, a Don szeme fényére kell vigyáznunk, diszkóba vinnünk, és hazafuvaroznunk, miután kibulizta magát (Hmm, Travolta is valami ilyesmi feladatott kapott a Ponyvaregényben, aztán hogy járt...).  Persze a móka nem lesz zökkenőmentes... vegyük fel Mariát, majd vigyük el a kínai negyedben az El Train állomáshoz, itt egy kis traccsparti következik, és már vihetjük is tovább Atlantic Quaysbe, ahol a parti zajlik egy raktárépületben. Ahogy eddig, most is központi fontosságú, hogyan állunk be a kék körbe: parkoljunk úgy, hogy a kocsi orra az utca felé nézzen, és a tenger legyen mögöttünk. A bulit hamarosan megzavarják a rendőrök, kapunk is egy csinos kétcsillagos riadót. Szedjük fel gyorsan Mariát, és tapossunk a gázba! Kavarjunk a dokkok felé (a raktár után két jobb kanyar), kapjuk fel a csillag-powerupot, a megmaradt üldözőinket pedig rázzuk le, így a riadó hamarosan megszűnik, és nyugiban hazavihetjük a lányt Salvatorénak. Mostantól él a portlandi import/export garázs küldetése.

 

Toni 4: Triads and tribulations ($30000)

 

Toni leszámolásra készül a Triádokkal, és már megint velünk végezteti el a piszkos munkát, de ezúttal kapunk két verőlegényt is segítségül. Lopjunk egy autót, várjuk meg, míg a gorillák is beszállnak, és indulhatunk is a Triád főnökök kiirtására (nem árt, ha előtte életerőt-páncélt a maximumra töltünk, és legalább egy UZI-t viszünk magunkkal). Vegyük utunkat a halpiac felé (ahol anno Chunkyt segítettük át a másvilágra), majd vegyünk nagy levegőt, és vessük magunkat a harc sűrűjébe: a kék bigyóval a fejük fölött rohangáló arcokat kell lőni, meg úgy általában mindenkit, aki él és mozog. Próbáljunk minél kevesebb időt az autón kívül tölteni, szabályos háború zajlik a halpiacon, ami nagyon ártalmas az egészségre. A raktárak között egyébként felvehetünk egy drogampullát, és John Woo-t játszhatunk a Triádokkal... J Ha végeztünk, kössünk el egy Belly-up feliratú halszállító furgont, és vegyük az irányt Callahan Point felé. Térjünk le a főútról a földútra a Turtle Head Co. irányába. A gyár elektromos kapuja simán be fog engedni, ha a halas kocsival jövünk. Kerüljük meg az épületet, és gázoljunk el mindenkit, aki elénk kerül, előbb-utóbb a Triád főnök is köztük lesz. Ha esetleg nem sikerült megszerezni a furgont, vagy összetörtük útközben, másszunk fel a gyár mögött a dombra, dobáljunk Molotov-koktélokat és gránátokat a gyárudvarra, és reménykedjünk, hogy a főnök is belepusztul a robbanásokba.

 

Toni 5: Blow fish ($30000)

 

Toni vérszemet kapott, és végleg ki akarja csinálni a Triádokat, most éppen a halfeldolgozó üzemet óhajtja porig rombolni. Nem gond, Toni haver, te csak fizess, mi majd robbantunk. Először is, mint minden bombás móka előtt, nézzünk be 8-Ballhoz, akitől megkapjuk a megfelelő méretű robbanószerkezetet: egy kukásautót megtömve TNT-vel. Hoppá, ez a srác nem kispályázik... Feladatunk igen húzós, két és fél perc alatt kell a bombát a rendeltetési helyére juttatnunk. A kukáskocsi persze nem a sebességéről és jó manőverező képességéről híres, ráadásul egyetlen koccanás is elég ahhoz, hogy mi repüljünk a levegőbe a kínaiak gyára helyett. Óvatosan hajtsunk a helyszínre, és álljunk be a gáztartályok közé. Élesítsük a bombát, és pucoljunk a helyszínről, mert egyrészt mindjárt felrobban az egész kóceráj, másrészt a sárgák rájöttek, hogy nem a szemetet elszállítani jöttünk, és hangos méltatlankodásuknak ólommal adnak némi súlyt.

 

Salvatore 2: Cutting the grass ($15000)

 

Megint egy feladat a Don személyes kérésére. Egy Curly Bob nevű gyanús illető után kell kémkednünk, és kinyírni, ha kiderül, hogy Salvatore ellen dolgozik (elárulom: ki fog). Guruljunk Luigi klubjához a piros lámpás negyedben, és várjuk meg, míg Bob kijön, és beszáll egy taxiba. Óvatosan, biztonságos távolból kövessük nagyjából fél háztömbnyire lemaradva. Bob a dokkokhoz viteti magát, ahol Miguellel, a kolumbiai drogkartell fejével találkozik, és jól kidumálja neki a Család belső ügyeit. A dolog annál is érdekesebb, mert Miguel társaságában egy régi ismerőst pillanthatunk meg: Catalina az, az ex-barátnőnk, aki az intróban igen kényes körülmények között szakított velünk. A kihallgatott társalgás után intézzük el Bobot - mivel shotgunja van, érdemesebb nem tűzharcba bocsátkozni vele, hanem engedni a kísértésnek, és padlóig taposott gázzal széttrancsírozni a betonon. Ha az észrevétlen taxikövetés nem megy, válasszuk az alternatív utat, lopjunk taxit a küldetéshez, tolakodjunk oda Luigi klubjának bejáratához, és fuvarozzuk mi magunk Bobbyt a színhelyre.

 

Salvatore 3: Bomb da base ($150000)

 

Amint a jutalom nagyságából is látszik, nagyon komoly feladatot kapunk: a kolumbiaiak droglaborjának elpusztítását (Salvatore lassan mindenkivel összeveszik a városban…). A labor egy hajón található a portlandi kikötőben, az elsüllyesztésében pedig a jó öreg robbantómester, 8-Ball fog segíteni. Furikázzunk el hozzá, és közli a szükséges robbanóanyagok árát: kerek százezer dollár! Ha van ennyink, indulhat a banzáj, ha nincs, muszáj némi közjátékba bocsátkoznunk, és mellékküldetésekkel megkeresni a pénzt. Fizessük ki 8-Ballt, aki kihirdeti a haditervet: mi eltakarítjuk a hajón kolbászoló őröket, ő elhelyezi a bombát, aztán mindenki fut, amerre lát. A takarításhoz egy mesterlövész-puskát kapunk. Robogjunk a helyszínre, és foglaljuk el a lőállást a hajóval szemben álló épület tetején (lépcsőkön kell felmenni, amíg csak lehet, aztán felugrani a tetőre). A távcsövön át szemrevételezzük a terepet: összesen 15 fickó őrzi a hajót. Szedjük le a feljáró rámpa melletti kettőt, és indul a buli: 8-Ball rohan a bombával, miközben mi szorgosan lődözzük ki előle a kolumbiaiakat (nem muszáj halálpontos fejlövésre utazni, ha a testén, vagy akár a lábán kapjuk el, már elég). Ha mindet lelőttük, 8-Ball ledobja a bombát, és indul a tűzijáték… extra ajándékként pedig magunkkal vihetjük a partról a Kartell autóit, igen kellemes darabok.

 

Salvatore 4: Last requests ($20000)

 

Az előzőhöz képest könnyed, levezető gyakorlatnak tűnik: vegyünk fel egy sportkocsit Luigi bárjánál, és tüntessük el a zúzdában. Amint vidáman fütyörészve a helyszín felé közelítünk, üzenetet kapunk Mariától (a csaj, akit a diszkóba kísértünk nemrég), aki csapdára figyelmeztet. (Igaza van, amint beszállnánk az ominózus Cheetah-ba, az felrobbanna.) Vegyük utunkat a Maria által megjelölt hely felé, a híd lábánál találkozhatunk is vele, valamint egy új szereplővel, az illető hölgyet Asukának hívják, és a Jakuzáknak dolgozik, mi meg majd neki fogunk, cserébe az életmenő figyelmeztetésért. Miután Maria elmeséli, hogy Salvatore el akart tenni minket láb alól, kapjunk motorcsónakra, és hagyjuk el Portlandet. Amint partot érünk a túloldalt, Staunton Islanden, nyertük a küldetést, egyben megnyílik a második sziget (a híd átjárható lesz), megjelennek az Emergency Crane küldetései, és új búvóhelyet kapunk Staunton Islanden, extra méretű garázzsal. Hurrá, a játék egyharmadánál tartunk, én meg már most teleírtam a cikkre kiszabott hely háromnegyedét. Mi lesz itt…?

 

Portland mellékküldetések

 

El Burro 1: Turismo ($10000)

 

El Burro autóversenyre hív minket, három Cheetah-t megelőzve kell végigrobognunk a 17 ponttal kijelölt pályán a városban. Egy banshee vagy rendőrautó nyergében némi gyakorlás után lenyomhatjuk őket, de egyszerűbb dolgunk lesz, ha valami böszme nagy járművel beállunk közvetlenül eléjük épp azelőtt, hogy elindítanánk a versenyt. Amíg a szerencsétlenek próbálják kikerülni a torlaszt, behozhatatlan előnyre tehetünk szert…

 

El Burro 2: I scream, you scream ($6000)

 

A Diablo banda főnöke Forelliékre vadászik, ez kedvünkre való móka. Kapjuk fel a bombát tartalmazó táskát Harwoodban, majd kapjuk el a közelben kóricáló jégkrémes autót, álljuk el az útját a mi kocsinkkal, dobjuk ki a sofőrt az utcára, és uzsgyi! Kerekezzünk Forelliék főhadiszállására (rózsaszín pötty a radaron), nyomjuk bőszen a dallamkürtöt (Shift), míg az ostobák mind odagyűlnek, ugorjunk ki, szaladjunk el jó messzire, és robbantsuk rájuk a teljes fagyikészletet!

 

El Burro 3: Trial by fire ($10000)

 

El Burro most éppen a Triádokra rágott be, minő szerencse, hogy velük nekünk is van némi leszámolnivalónk. Tuningoljuk fel az életerőnket és a páncélunkat a maximumra, majd ugorjunk be a kínai negyedbe, és vegyük fel a lángszórót. Két és fél perc alatt kell 25 kínait ropogósra sütnünk. A legjobb, ha délre szaladunk egy háztömbnyit, a kosárpályán biztos találunk megfelelő mennyiségű égetnivaló gazembert.

 

El Burro 4: Big ’n’ veiny ($20000)

 

Az egyik legnehezebb küldetés a játékban, szerencse, hogy nem kötelező megcsinálni. El Burro legújabb pornómagazin-szállítmányát ellopták, nekünk kell begyűjteni az elveszett irodalmat, és móresre tanítani a tolvajt. Kapjuk fel El Burro furgonját Hepburn Heightsben, és tapossunk bele, mindössze 25 másodpercünk van, hogy elérjük a tolvajt a kikötőben. Vesztére elpotyogtatott útközben egy rakás magazint, amelyeket felvéve további időt kapunk, na, nem sokat, kerek egy-egy másodpercet darabjáért. Nincs mit tenni, gyorsnak kell lennünk, mint a villám. Kicsit könnyebb a helyzetünk, ha éjjel vállaljuk el a küldetést, a forgalom kevésbé zavar az őrült száguldás közben. Ha az idő letelte előtt elérjük a kikötőt, egyszerűen üssük el a tolvajt, és vigyük vissza a lopott szajrét.

 

Marty 1: The Crook ($1000)

 

A kutyakaja-gyáros Marty saját autót ad a küldetéseihez, igyekezzünk nem összetörni… Az első feladat Marty egyik gyanútlan, ám annál sárosabb alkalmazottját elfuvarozni a kínai negyedből a gyárba. Miután a fickót benn felaprították, az esetleges bizonyítékul szolgáló kocsit is meg kell semmisítenünk a zúzdában (csak álljunk vele a mágnes alá).

 

Marty 2: The thieves ($3000)

A feladat most is az előzőhöz hasonló: két fazont kell felvennünk a piros lámpás negyedben, és utolsó útjukra kísérni őket a kutyakaja-gyárba. A kocsit ezúttal nem kell bezúzni, elég, ha átfestetjük.

 

Marty 3: The wife ($2000)

 

Ezúttal Marty csalfa feleségét kell elhoznunk a manikűrszalonból (mit keres egy ilyen a piros lámpás negyedben?), leszállítani a szokásos helyre, majd a kocsit letenni a tengerparton úgy, hogy lassan belecsússzon a vízbe. A lejtős part legvégén álljunk meg, és ugorjunk ki, a többit a gravitáció elvégzi.

 

Marty 4: Her lover ($4000)

 

Újabb fuvar a gyárba, kezd unalmassá válni… Az utas ezúttal Carlos, Marty nejének (Isten nyugosztalja) szeretője. Vegyük fel a srácot a kínai negyedben, és tegyük le Martynál. A történet azonban itt váratlan fordulatot vesz, a szerető ugyanis lelövi a megbízónkat (a hely szelleméhez méltóan: mint egy kutyát), álljunk hát bosszút a megbízónkért, és lőjük le Carlost (jó kis shotgunja van, tegyük el emlékbe).

 

STAUNTON ISLAND

 

Asuka 1: Sayonara Salvatore ($25000)

 

A Jakuzáktól kapott első misszió a hűségünk bizonyítását kéri: nyírjuk ki ex-főnökünket, Salvatorét. A Dont akkor kaphatjuk el, amikor Luigi klubjából hazafelé tart. Az öreg nagyon jól védett, a sajátján kívül két kocsi kíséri tele gorillákkal, továbbá fél tucat gyalogos testőr. Az akció részletei ránk vannak bízva, talán a leghatékonyabb, ha autóból, UZI-val megszórjuk a testőröket, aztán kipattanunk, és shotgunnal vagy gránáttal kezeljük az autókat. Jó ötlet az is, ha előre dolgozunk, és eltorlaszoljuk Salvatore garázsának bejáratát két-három autóval, és ott csapunk le rájuk: elég, ha az egyik kocsit lángba tudjuk borítani, a robbanássorozatban tuti odavész mindenki. Innentől élnek King Courtney küldetései, és a fegyverboltban megjelenik a páncél, a gránát, a távcsöves puska és az AK47.

 

Asuka 2: Under surveillance ($15000)

 

Salvatore halála után kitör a háború a Leone család és a Jakuzák között. A küldetésünk célja, hogy kinyírjuk a digók által küldött kémeket, és hogy ne legyen ilyen egyszerű, igen szűkre szabott időt alatt. Mielőtt belevágunk a buliba, mindenképpen vásároljunk be: mesterlövész puskára és gránátra lesz szükségünk. Ha az óra elkezdett ketyegni, először is száguldjuk a Belville Parkba (ha egy perc körüli részidőt tartunk itt, jók vagyunk) a tóhoz, de ne túl közel. Pattanjunk ki a kocsiból, elő a távcsövest, és lőjük ki a két olaszt a tavacska közepén, a szigeten. Vissza az autóba, és irány Bedford Point! Egy fekete furgont kell keresnünk, és pár gránáttal elintéznünk. A mostanra már legalább kettesszintűre dagadt riadóra fittyet hányva folytassuk az utat Kenji kaszinója felé. Szaladjunk fel a főbejáratnál a lépcsőn, és másszunk fel egészen az épület tetejére, annak is a nyugati oldalára. Kapjuk elő a mesterlövész puskát, és minél fürgébben lőjük ki a túloldali balkonokon tanyázó hat digó kémet (siessünk, mert hamar viszonozzák a tüzet UZI-kkal).

 

Asuka 3: Paparazzi purge ($10000)

 

Új főnöknőnk életét egy paparazzi keseríti meg, ideje, hogy jó modorra tanítsuk a kellemetlenkedő fotóst. Kavarjunk ki a kikötőbe, majd a második mólótól kössük el a rendőrségi motorcsónakot. Vidám vízi üldözés veszi kezdetét a másik csónakkal menekülő fotós után, de némileg egyenlőtlenné teszi a küzdelmet, hogy mi lőni is tudunk... Lődözzük hát addig, míg fel nem robban.

 

Asuka 4: Payday for Ray ($11000)

 

Asuka serényen fizeti a kenőpénzeket a rendőrség megfelelő embereinek, ezúttal ránk hárul a feladat, hogy a havi adagot eljuttassuk a fő-korrupt, és paranoiás zsarunak. Ray csak akkor hajlandó találkozni velünk, ha három és fél percen belül négy telefonfülkéből is beszélünk vele (így hülyítették a Bruce Willist is valamelyik „Drágán add az életed”-ben…). Az idő iszonyú kevés, így gyorsan és biztonságosan kell vezetnünk, nem érünk rá roncsderbit játszani. A legjobb, ha rendőrautót lopunk a feladathoz, és folyamatosan szirénázunk, ettől a forgalom szétrebben előttünk. A négy fülke sorrendben Torringtonban, a Belleville parkban, a Liberty Campusban és újra a Belleville Parkban lesz. Ha befértünk az időbe, találkozhatunk Rayjel, és innentől ő is osztogat küldetéseket.

 

Asuka 5: Two-faced Tanner ($20000)

 

Nemcsak a Család tagjai közt, de a Jakuzáknál is vannak árulók, Asuka most egy ilyet szúrt ki, és persze megint nekünk kell eltennünk láb alól a kettős ügynököt. Tanner a kaszinó előtt száll be a kocsijába, és innentől indul a vadászat. Célszerű autós üldözés közben UZI-val aprítani a kocsiját, majd őt magát is, bár lehet, hogy zavaró körülményként fog jelentkezni az első lövésünkre kitörő négyesszintű riadó, helikopterekkel, SWAT-os kommandósokkal és úttorlaszokkal. Legyünk rettentő gyorsak, és lőjük Tannert, ahol érjük, hogy mire a zsaruk a nyomunkba érnek, már ne sokat kelljen törődnünk vele.

 

Kenji 1: Kanbu bust-out ($30000)

 

Ezúttal rabot fogunk szabadítani a fogdából Kenjinek, Asuka fivérének parancsára. Lopjunk egy rendőrautót, semlegesítsük az ellenünk kiadott körözést, majd szereljük fel a kocsit 8-Ballnál egy pofás kis bombával. Parkoljuk le a preparált autót a rendőrség mögött a cellák falánál. Kössük el az Enforcert, robbantsuk fel a bombát, és gyorsan vegyük fel az emígyen kiszabadított jakuza havert. Húzzunk ki a rendőrségről, éljük valahogy túl a hármasszintű körözést, minél gyorsabban váltsunk autót, és festessük át a Pay ’n’ Spayben. Így már biztonságban elszállíthatjuk emberünket Bedford Pointba, és nyertük is a küldetést.

 

Kenji 2: Grand theft auto ($25000)

 

Húzós küldetés lesz, hat perc alatt kell három autót begyűjtenünk a város különböző pontjairól: Bedford Pointból egy Stringer, Rockfordból egy Cheetah, Aspatriából pedig egy Infernus kell Kenjinek. Külön kellemetlenség, hogy a gépek tökéletes állapotban kellenek, ha megtörjük valamelyiket, vihetjük a Pay ’n’ Spray-be, az idő meg fogy… Az első kocsi leszállítása után nem kell pánikba esni, és főleg nem gyalog elindulni a másodikért, az egyik nyitott garázsban egy Blista várja, hogy elkössük, sőt, a második menet után is engedelmesen megjelenik ugyanott. Nehéz küldetés, de eddigre már meg kellett (volna) tanulnunk gyorsan és balesetmentesen vezetni…

 

Kenji 3: Deal steal ($25000)

 

Egyre több gondunk akad a kolumbiaiakkal, ebben a küldetésben is csúnya összetűzésbe keveredünk velük. Először is a Yardie-k bandájának egyik kocsiját kell elkötnünk álcaképpen. Ha szereztünk egyet (Newport felé fordulnak elő nagy számban), vegyük fel a Kenji által küldött segítőnket (zöld pötty a radaron), és guruljunk a találkozó helyszínére, a kórházhoz. Ahogy a kolumbiaiak közelednek, a hülye jakuza kipattan a kocsiból, és lövöldözni kezd nagyvonalúan eldobva a meglepetés előnyét. Mi inkább ne kövessük a példáját: amíg csak lehet, maradjunk az autóban, és tapossunk a kolumbiaiak sűrűjébe, az se baj, ha közben elütjük a jakuza havert. Ha a kocsi már füstöl, szálljunk ki, és adjunk nekik! Ha mind fekszik, módszeresen robbantsuk fel az autóikat is (gránát vagy Molotov-koktél megteszi, vagy lőhetjük őket jó darabig). Ha minden elpusztult, kapjuk fel az aktatáskát, amiért tulajdonképpen jöttünk, és vigyük el Kenjinek a kaszinóba. A vérengzést trükkösebben is megoldhatjuk, ha 8-Ball haverunkkal bombát szereltetünk a saját kocsinkra, majd behajtunk a kolumbiaiak közé, kiugrunk az autóból, és a biztonságos távolból felrobbantjuk – a maradékot már simán lelődözhetjük.

 

Kenji 4: Shima ($10000)

 

Védelmi pénz-begyűjtő rutin körutunk lesz. Az első két állomással nem is lesz komolyabb gondunk (jó, a másodiknál el kell ütnünk a fazont, aki nem akarja odaadni a pénzes bőröndöt…), de a harmadikkal gond van, a boltot ugyanis frissen rabolták ki. Nem okozhatunk csalódást Kenjinek, kövessük az elkövetőket egészen Portlandbe, ahol kiderül, hogy nem mást, mint a jó öreg El Burrót kaptuk rajta! Viszont a parancs az parancs, a pénzt vissza kell szerezni, kapjuk hát elő a távcsöves puskát, és lődözzük le a Diablo-bandatagokat jó távolról, aztán vigyük el a pénzt Kenjinek a kaszinóba.

 

Kenji 5: Smack down ($10000)

 

Az új drogot, a SPANK-et terjesztő kolumbiaiak egyre inkább a Jakuzák bögyében vannak, most éppen a kifutófiúikra, a Yardies banda tagjaira kell lecsapnunk, akik az utcán terítik a drogot. Nyolc dílert kell a földbe döngölnünk, a gond az, hogy össze-vissza mászkálnak a városban, és csak annyi időre tűnnek fel, amíg eladják az éppen aktuális adag kábszert – ezalatt kell lecsapni rájuk. Időlimitünk ugyan nincs, de ha túl sok cuccot sikerül eladniuk, mielőtt kinyírtuk volna őket, buktuk a missziót. Válasszunk hát valami nagyon gyors, jól manőverezhető kocsit, és száguldjunk, mint az őrült, kiszállni lövöldözni nincs értelme, csapjuk el a dílereket mind egy szálig.

 

Ray 1: Silence the sneak ($30000)

 

Korrupt zsaru haverunk kérésére egy McAffrey nevű fazont kell kinyírnunk, a newporti házát pedig porig rombolnunk. Siessünk a helyszínre, és tegyük meg a szükséges előkészületeket, azaz torlaszoljuk el a garázstól kifelé vezető utcácskát két-három autóval. Dobáljunk be az ablakon jó messziről pár gránátot, majd az égő házból menekülő McAffrey-t lepjük meg újabb gránátadagokkal az imént épített barikádunknál, nem létezik, hogy túlélje.

 

Ray 2: Phil Cassidy’s army surplus ($10000)

 

Ray haverja, Phil Cassidy futtatja a fegyverboltot Staunton Islanden, de a nyomorult kolumbiaiak zavarják az üzletmenetét – na, ezen az áldatlan állapoton fogunk most segíteni. Töltsük fel az életerőnket és a páncélunkat, majd robogjunk a helyszínre. Phil a rendelkezésünkre bocsátja a bolt készletét, az M16-osra és a rakétavetőre lesz szükségünk. Ha jönnek a támadók, utóbbival ritkítsuk meg a soraikat, majd előbbivel fejezzük be a piszkos munkát. Ügyeljünk Philre, ha elhullik a nagy lövöldözésben, buktuk a küldetést! A későbbiekre gondolva lopjuk el Phil parkolójából a Barracks OL-t!

 

Ray 3: Evidence dash ($10000)

 

A rendőrök kompromittáló adatokhoz jutottak Donald Love helyi milliárdos vállalkozó ellen – csakhogy Ray neki is dolgozik, így mindenáron (értsd: nyamvad tíz rongy becses személyünknek…) megpróbálja eltüntetni a bizonyítékokat. Az iratokat egy Bobcat szállítja, ha nekirontunk egy masszívabb kocsival (most jön jól a Philtől elemelt rendőrségi páncélautó), egymás után elpotyogtatja a cuccokat (összesen hatot), amelyeket mi jól begyűjtünk, majd a kocsival együtt megsemmisítjük (szabadon választott: zúzda, gránát a kocsira, esetleg irány az óceán).

 

Ray 4: Gone fishing ($15000)

 

Ezúttal Ray kíváncsi partnerét kell a túlvilágra segítenünk. Az elővigyázatlan zsaru ideális körülményeket készített elő ehhez: elment horgászni. Csórjunk el egy rendőrségi motorcsónakot a dokkoktól, és keressük meg az emberünket. A fickó kicsit érdekesen űzi a horgászatot (vajon milyen halra lehet menni gránáttal?), de rövid üldözés és lövöldözés után engedelmesen a tenger fenekére süllyed.

 

Ray 5: Plaster blaster ($10000)

 

Ray egyre nagyobb kulimászba kerül: most éppen egy tanú kíván terhelő vallomást tenni rá, és egy életre elmeszelni ezzel. Rajtunk a sor, hogy kihúzzuk Rayt a kátyúból, és kinyírjuk a beszédes kedvű tagot, miközben a kórházból a bíróságra szállítják. Kapjunk valami strapabíró, de gyors autóra, és rontsunk neki az emberünket szállító mentőautónak. Rögtön kapjuk is a kettesszintű riadót a fejünkre, és ha sikerült kicsinálni a mentőt, és a tanú kiugrik belőle, hármast. Most jön a döbbenet: a fickóról egyszerűen lepattannak a golyók, nem tudjuk megsebezni! Szerencsére kinn marad a térképen, és bóklászik össze-vissza, így van időnk valahogy semlegesíteni a riadót (mostanra szinte elengedhetetlen a garázsunkban 2-3 csillag megléte, ha nincs, rendőrködjünk kicsit), és összeszedni a gondolatainkat. A golyóálló tanút csak a gránátok és a rakétavető sebzi meg, de az megint előhozza a rendőröket, folyamodjunk inkább elegánsabb (?) eszközökhöz, lopjunk valami ultrabrutál járgányt (mondjuk egy tűzoltóautót), és lapítsuk ki azzal a fickót: kétszer-háromszor átmegyünk rajta, és nem fog többé felkelni.

 

Donald 1: Liberator ($40000)

 

Donald megköszöni, amit érte tettünk két küldetéssel ezelőtt, és új feladatot ad: a kolumbiaiak által túszul tartott japán öregember kiszabadítását. Először is szerezzünk egy Cruisert a kolumbiaiaktól, ezzel simán beengednek Aspatriában a kolumbiaiak búvóhelyére. Néhány zárt garázsajtót találunk a hely átkutatása után. UZI-val, vagy AK47-tel a kezünkben nyitogassuk ki őket egymás után, lőjük le reflexből a kolumbiai gorillákat, és próbáljuk meg nem lelőni az ázsiai öreget. Ha megvan, csapjuk a kocsinkba, és vigyük el Donaldnak, örülni fog neki.

 

Donald 2: Waka-gashira wipeout ($30000)

 

Donaldnak az az érdeke, hogy minél inkább összeugrassza a rivális bandákat, így most azzal bíz meg, hogy nyírjuk ki Kenjit, a jakuza-főnökünket azt a látszatot keltve, hogy a kolumbiaiak tették. Nosza, lopjunk egy álca-Cruisert (vagy használjuk azt, amelyik az előző küldetésből megmaradt – ha megmaradt), és húzzunk vele Newportba, a parkolóházba. Kocsikázzunk fel a legfelső emeletre, és kisebb hadseregnyi testőrére ügyet sem vetve lőjük le Kenjit (ha beszáll az autójába, még mindig van esélyünk). Kapunk egy kedves hármasszintű riadót helikopterrel, ahogy kell, pucoljunk hát a helyszínről ügyelve arra, hogy ne tüntessük el a csali bizonyítékként

 
Óra
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2006-01-11
 
Felszólitás!

Kérlek ne másold le az oldalt!!!

 
Szavazás
Szeretnéd ha újra fejlesztés alatt állna az oldal?

Igen!
Mindegy
Nem!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!